Συχνές Ερωτήσεις
Πως μπορώ να κάνω παραγγελία?
Επιλέξτε το προϊόν, επιλέξτε το χρώμα και το μέγεθος που επιθυμείτε (εάν
υπάρχει η επιλογή), προσθέστε στο καλάθι τα προϊόντα σας και στη
συνέχεια κάντε κλίκ στο κουμπί "OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ".
Ποιά είναι τα έξοδα αποστολής?
Τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Ποιό είναι το χρονικό διάστημα παράδοσης της παραγγελίας?
Η αποστολή γίνεται με courier, το χρονικό διάστημα παράδοσης
είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω
τηλεφώνου από εμάς. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με αντικαταβολή, δηλαδή
πληρωμή στον διανομέα τη στιγμή παραλαβής του δέματος.
Ποιά είναι η διαδικασία για την επιστροφή και την αλλαγή του προϊόντος?
Δεκτές γίνονται μόνο αυτές όπου το προϊόν είναι καινούριο, με την
ετικέτα του και δεν έχει μυρωδιές από τσιγάρο, άρωμα, απορρυπαντικό κ.α.
Χρόνος ειδοποίησης του καταστήματος για ενημέρωση της αλλαγής: 3
εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής. Από την ημέρα ειδοποίησης του
καταστήματος το πακέτο πρέπει να αποσταλλεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες
και να περιέχει πέρα από το ρούχο και ένα χαρτί όπου θα αναγράφετε το
προιόν αλλαγής. Η αλλαγή θα αποσταλλεί από το κατάστημα εντός 12
εργάσιμων ημερών από την ημέρα της αρχικής ειδοποίησης.
Ποιόν επιβαρύνουν τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση
αντικατάστασης/επιστροφής κάποιου προϊόντος?
Τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση/επιστροφή του προϊόντος
επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.( ισχύει για
αντικαταστάσεις/επιστροφές που δεν αφορούν σε λάθη της εταιρείας μας.)
Σε ποια διεύθυνση θα πρέπει να σταλεί το προϊόν για την ανταλλαγή /
επιστροφή;
Επικοινωνίστε με τα τηλέφωνα 2392 11 30 29 και 2392 11 07 76.
Έλαβα ελαττωματικό / λάθος προϊόν. Τι να κάνω;
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικά. Η επιστροφή του
προϊόντος στην εταιρεία μας θα γίνει με courier αφού πρώτα έχει
προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας.
Πως μπορώ να κάνω παραγγελία από το εξωτερικό?
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή στέλνοντας e-mail στην
ηλεκτρονική διεύθυνση
Δέχεστε καινούργιες παραλαβές από προϊόντα που έχουν εξαντληθεί?
Ορισμένα μοντέλα μπορεί και να αντικατασταθούν και πάλι επικοινωνήστε
μαζί μας ή μπορείτε συνεχώς να δοκιμάζετε στη σελίδα μας για νέες παραλαβές.
Δέχεστε παραγγελίες με ειδική μεταχείριση? (π.χ. να ραφτεί ένα
καινούργιο ρούχο της αρεσκείας του πελάτη.)
Όχι, δεν κάνουμε παραγγελίες με ειδική μεταχείρηση.
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή στον διανομέα?
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο που επιθυμείτε να πληρώσετε.
Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή στον διανομέα την ώρα της
παραλαβής της παραγγελίας, είτε με πιστωτική κάρτα από το on line
κατάστημα μας.
Θέλω να πληρώσω με πιστωτική κάρτα; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις γι 'αυτό;
Δείτε "Όρους για Αγορές από την Doublesix66 με πιστωτικές και χρεωστικές
κάρτες" ΕΔΩ
Έχω το δικαίωμα να ανοίξω το δέμα της παραγγελίας πρίν να πληρώσω τον
διανομέα?
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό.
Έχω το δικαίωμα να ανοίξω το δέμα με την παραγγελία και να δοκιμάσω τα
μοντέλα πρίν να ολοκληρωθεί η πληρωμή πρός τον διανομέα?
Όχι, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό.
Που θα μπορούσα να δοκιμάσω τα μοντέλα του DoubleSix66?
Επί του παρόντος η www.doublesix66.gr δεν διαθέτει κατάστημα επομένως η
εξυπηρέτηση γίνεται μόνο online.Γι'αυτό και προσπαθούμε να είμαστε όσο
πιο εξυπηρετικοί μπορούμε.Τα περισσότερα προϊόντα διαθέτουν περιγραφή
όπως και φωτογραφίες.Επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να ζητήσετε και μέσω
τηλεφώνου.
Γίνεται να παραλάβει κάποιος άλλος την παραγγελία μου?
Ναί, γίνεται.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?
Κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας.Δηλαδή πρωινές κυρίως ώρες.
Μπορώ να καθορίσω την ώρα της παράδοσης της παραγγελίας;
Δυστυχώς την ώρα δεν μπορείτε να την καθορίσετε ,εκτός εαν
επικοινωνήσετε με την courier και κάνετε ειδική συννενόηση.
Δεν μπορώ να περιμένω όλη την ημέρα τον διανομέα. Ποιά είναι η λύση που
μου προτείνετε;
Η αποστολή των εμπορευμάτων μπορεί να παραδοθεί και στα γραφεία της courier
όπου μπορείτε να τα πάραλάβετε εφόσων έχετε ειδοποιήσει την εταιρία.
Πώς μπορώ να πληρώσω;
Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή στον
διανομέα τη στιγμή παραλαβής του δέματος είτε μέσω τραπέζης με πιστωτική
κάρτα.
Στέλνετε παραγγελίες με το ταχυδρομείο?
Ναι
Τι να κάνω αν αποδειχθεί ότι το μοντέλο δεν είναι στο νούμερο μου ή δεν
κάθεται καλά στο σωματότυπο μου?
Αν αποδειχθεί ότι το μοντέλο δεν είναι στο νούμερο σας ή δεν κάθεται
καλά στο σωματότυπο σας, μπορεί να γίνει αλλαγή του προϊόντος με άλλο
μέγεθος ή με κάποιο άλλο μοντέλο.Επιστροφή χρημάτων δεν προβλέπεται από
την doublesix66.gr
Κάνετε παραδόσεις σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο?
Ναί, κάνουμε παραδόσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα και την Κύπρο.